Regulamin dostaw i zasady przetwarzania i przechowywania danych osobowych klientów.

 

  1. Zamówienia na posiłki dietetyczne przyjmowane są telefonicznie pod numerem 578904491 lub mailowo przez formularz zamówieniowy na stronie pod adresem głównym https://green-box.pl oraz adresem alternatywnym https://boxdietetyczny.pl.
  2. Dostawy zestawów dietetycznych odbywają się na podstawie potwierdzenia zamówienia wiadomością sms lub e-mail wysłanej przez Katering Dietetyczny GreenBox. W potwierdzeniu podana będzie okres zamówienia, kwota i numer konta na jaki należy dokonać wpłaty. W tytule przelewu należy podać imię, nazwisko oraz adres, którego dotyczy zamówienie.
  3. Zamówienia przyjmowane są dwa dni poprzedzające dostawę. W dni świąteczne zamówienia nie są przyjmowane.
  4. Realizacja zamówienia przy płatności przelewem następuje po jego opłaceniu na stronie i przesłaniu potwierdzenia e-mailem na damiankaczmarek@green-box.pl lub mms-em na telefon nr 578 904 491. Zamówienie płatne gotówką jest realizowane po jego opłaceniu przy 1 dostawie.
  5. GreenBox catering zastrzega sobie prawo do zaprzestania realizacji zamówienia w przypadku braku terminowej płatności
  6. Do czasu spożycia, wszystkie posiłki powinny być przechowywane w lodówce.
  7. Dania w pojemnikach jednorazowych na „ciepło” najlepiej podgrzewać w piekarnikach do temperatury 110° Celsjusza bez opiekania lub w kuchenkach mikrofalowych
  8. Osoba składająca zamówienie zobowiązana jest poinformować o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych, w szczególności uczuleniach na składniki pokarmowe GreenBox informuje, że serwowane dania zawierają seler, gluten, orzechy, mleko krowie, miód i truskawki oraz wiele innych alergenów.
  9. GreenBox nie gwarantuje utraty wagi z powodu niemożności kontroli przestrzegania diety jak i z powodu możliwych a nieujawnionych schorzeń przemiany materii u zamawiającego.
  10. Wszelkie zmiany odnośnie zawieszenia, przesunięcia dostawy diety, zmiany godziny i adresu dostawy lub zmiany rodzaju diety zamawiający powinien zgłosić dwa dni poprzedzające planowaną dostawę.
  11. W wypadku braku dostawy lub realizacji zamówienia niezgodnego z zamówieniem zamawiający powinien niezwłocznie poinformować GreenBox o zaistniałej sytuacji, aby ten mógł jak najszybciej w porozumieniu z zamawiającym rozstrzygnąć reklamację.
  12. Odwołanie dostawy na następny dzień po godzinie 12 powoduje obciążenie 50% ceny odwoływanej diety.
    14. Firma GreenBox nie realizuje dostaw w dni ustawowo wolnych od pracy.
    15. Firma GreenBox ma prawo zawiesić dostarczanie posiłków po wcześniejszym poinformowaniu klientów, mówimy tu np. (urlopie/remoncie/wypadku losowym).

Ochrona Danych osobowych Administratorem danych osobowych jest firma GreenBox Damian Kaczmarek, Kiejstuta 16, 05-200 Wołomin Dane zbierane w formularzu zamówienia służą realizacji tegoż zamówienia, oraz celom marketingowym (jeżeli taka zgoda została otrzymana)Klient ma prawo poprosić o wgląd w przechowywane dane wysyłając odpowiednią prośbę na adres damiankaczmarek@green-box.pl  Klient ma prawo w każdej chwili zażądać usunięcia swoich danych osobowych wysyłając prośbę na adres damiankaczmarek@green-box.pl. O wszelkich ewentualnych nieprawidłowościach w przechowywaniu i administrowaniu danych osobowych klient będzie informowany zgodnie z ustawą o danych osobowych. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w ustawie zgodnej z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.